Als je je bestelling wilt retourneren of ruilen, staat de StaalZaak voor je klaar! Ruilen of retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Je kunt je artikelen retourneren door terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.

Hoe retourneer ik mijn bestelling en wat zijn de voorwaarden?

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@destaalzaak.nl met uw naam, volledige adres en bestelnummer. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen een antwoord van de StaalZaak. Verdere instructies over je bestelling ontvang je in de e-mail. Na de retour aanmelding heeft u 14 dagen om het product terug te sturen.

De geretourneerde artikelen moeten worden gelabeld en in de originele verpakking worden geretourneerd. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Geretourneerde artikelen die niet overeenkomen met de artikelen die oorspronkelijk via onze website zijn besteld, worden niet door ons team in behandeling genomen.
Geretourneerde artikelen moeten in een aparte verzendverpakking worden verzonden om schade aan het originele artikel en de verpakking te voorkomen. De StaalZaak heeft het recht om je retouraanvraag te weigeren als de originele verpakking beschadigd is of als je het artikel niet volgens onze retourvoorwaarden hebt geretourneerd.

de StaalZaak adviseert alle klanten om een ​​traceerbare verzendservice  te gebruiken bij het retourneren van een artikel om de retourzending te garanderen.

De StaalZaak is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte producten wanneer klanten producten retourneren.

De StaalZaak controleert alle artikelen grondig voor verzending. Als het artikel dat je ontvangt niet overeenkomt met het artikel dat je op de website hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact met ons op!

Verzendkosten gemaakt tijdens het retourneren van je bestelling(en) worden niet vergoed door de StaalZaak. De klant moet ervoor zorgen dat een betrouwbare logistieke dienstverlener wordt geselecteerd en dat het artikel wordt afgeleverd in de winkel van de StaalZaak. De StaalZaak is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte producten wanneer klanten producten retourneren.

Als uw retour wordt geaccepteerd, wordt het aankoopbedrag bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als je hebt gekozen voor ruilen, ontvang je een e-mail met de nieuwe bestelling. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat uw terugbetaling is verwerkt.

Indien uw retourzending door de StaalZaak is geweigerd, wordt u binnen 3 werkdagen per e-mail geïnformeerd door onze klantenservice. De StaalZaak stuurt de geretourneerde artikelen op jouw kosten terug.

Als je vragen hebt over het retourbeleid van de StaalZaak, stuur dan een bericht naar: info@destaalzaak.nl.